Hej å håå

Nu börjar sommarn närma sig sitt slut, vilket är mycket tråkigt måste jag säga:(, vill ha värmen solen allt som har med sommarn och göra. Nu kommer den märka dystra hösten igeeen, vilket kommer hålla sig i ca 1 åår, mörker regn kyla orkaaaa! Men man gör det bästa av situationen! Försöka vara glad och positiv så gott det går, och med dina tankar kan du göra det!

En del tankar som snurrar just nu i huvudet på mig om allt från denna sekund till hela mitt liv. Både positiva och negativa. Jag kan ju säga som så det är bra att man har rensat bort en del skit som var runt om en;), ju mindre sådant desto mindre huvudvärk må jag säga;). Sen är det väldigt skönt när man vänder folk till det positiva bl.a. lyckades med bror, man klarar allt bara man vill, viljan är en stark och svår känsla men man måste hitta den så är man lyckad. Utan viljan eller bestämdehet kommer man inte någonstans.

Överaskningar är något som dyker upp hela tideeen, när du minst anar det kommer det än överaskning, den kan vara både bra och dålig, hur man uppfattar den är individuellt!

Yeeey mitt tjat med allt detta haha Ernica mala kommer today iaf! and back to work nu!

Pappa<3<3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sötnos! Du har alldeles rätt! <3

2010-08-14 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0