Mål

Fastna inte i det förflutna, för livet har så mycket mer att erbjuda mesta dels beror allting på vad du själv gör det till! Du vet inte vad som kommer hända imon eller hur? du har lite planer om att du ska jobba, träna osv, MEN vad som sker mellan detta eller under tiden har du ingen aning om, utan det bara sker utan att du är beredd på det, vilket kan vara både positivt och negativt, det är ingen som vet.

Det är det underbara med livet, du har en viss planering men vad som sker i denna planeringen vet du inte till 100 % exakt, utan det kan hända vad som helst, så är det med hela livet, du har vissa planer men dem kan snabbt ändras eftersom något annat dyker upp som bryter detta mönstret.

Jag kommer ihåg när jag var yngre så sa en lärare till oss att alla har mål en viss planering om hur deras liv ska se ut, hon ritade en rak sträck mellan person och mål, men sa hon denna vägen är aldrig rak utan det händer en massa saker på vägen diit, då ritade hon en till linje fast denna var sick sack från personen till målet. Då tänkte jag som sa , jaja visst att det kommer vara så för mig, jag kommer gå raka vägen till målet, och vad händer nu efter många många åår joooo, jag har inte gått raka vägen till målet utan allt har varit sicksack, saker som dykt upp och man har haft lust till det ena och det andra att göra, MEN mitt måål kommer snart blii nåådd!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0