Oooj

Sitter på jobb nu lyssnar på en del musiik som jag inte har lyssnat på länge JUgge musik, vilka flashbacks, minnen allt! Sjukt att man känna sig på ett visst sätt då man lyssnar på musik. Jag menar då att när man lyssnat en låt då man mådde på ett visst sätt, sen går det kanske 1 år och man sätter på denna låten igen och lyssnar så få rman exakt samma känsla så som man kände för 1 år sen, e det inte så? lr e d ba jag som e sådan?, detsamma är det med lukt, du känner en lukt någongång när du har en viss känsla, känner du lukten igen får du tillbaka exakt samma känsla, sjukt är det.

Men man ska inte lyssna på musik som man har dåliga minnen av utan bra minnen av, mår du dåligt så sätt på nåt som fått dig att må bra, så kommer du se att du kommer må mycket bättre.

Det var nog detta jag ville förmedla för idag, hihi, vet inte så bra på att uppdatera mej. Måste ba nämna å tacka för igår det var länge seen jaa meeen kändes som precis nyligen, återförening haha mkt skratt å galenskap som vanligt var det! Måste göras snarast igen!

Ha det bra gott folk och tänk på det, MUSIK!..... kom på nu vad jag levde med musiken innan, jag kunde komma hem lr ALLTID när jag var hemma hade musik på 24 sju, tven var på på ljudlöst bara för att ha något lysande i bakgrunden, å såå ba musik musiiik!

Peacee och Kärleek!







OMgggg vilka minneeen Sarajevoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0