=)=(

Sega söndagar som vanligt, fast att jag har varit flitig idag hihi:), pluggat, tränat... känns gött. Ska sätta mig plugga strax igeen, bah smälta maten lite hihi;D.

Tiden går så fort, det börjar närma sig,.. kommer både lyckotårar och ledsna tårar:(, tyvärr så e det, men man måste bryta det. D jag kommer sakna mest mest mest är dig min lilla Smurf, våra tjaffs, skratt och prat om inget och allt hihi. Gör ont när jag tänker på att det snart blir hej då ... men nej så ska jag inte säga vi kommer ses, men dock inte 24/7 hihi mys!

Massor av kärlek<3


 Till jobb på morgonen haha, alltid stress oh kaooos


Kommentarer
Postat av: isabella

vidi vidi söte :)<3

2010-10-25 @ 16:45:08
URL: http://deliriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0