......

Funderar på om jag hinner skriva ett inlägg?, jaa d får ja hoppas på haha. Dagen idag som vanligt, alltid vanliiigt haha, ne meen inget förändrat, stress i höveet vilket börjar märkas, då kroppen känns sleten hela tiden oavsett hur mkt jag sover:(.

Skulle behöva några dagar bara slappna av och inte tänka på någooot, absolut inget såå härliigt då hade jag nog blivit utvilad. Som jag sagt ska resa bort en vecka ensam UTAN NÅGON! Vara själv inte tänka på något, bara släppa allt, vilken dröm assÅ! Det kommer det kommer.

Att vara en tänkare e inte så bra va, lr jo d e d du får löst på det mesta, men du lider av stress, men man kan inte få både lugn och tänk, haha jo om det är något som inte finns i dit verkliga liv, men att tänka på verkligheten jaa duu!

Iaf ha d göött !

LOVE!!!


Kommentarer
Postat av: Adis

Man ska aldrig tänka för mycket... det lider jag utav, och det är baaara jobbigt när man känner att man måste analysera allt o alla :( ...



ibland borde man bara följa med strömmmen...

2010-09-16 @ 22:27:59
Postat av: snygging vid samma bord på jobb

SNYGGE INES ;D

2010-09-22 @ 15:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0