mhmm...

Okej nu sitter jag här med 22 min kvar, vilken känns som om d kommer ta evigheter, dagen idag har gått väldigt slött.

Läst en del å tittat på en del, asså helt ärligt förstår mig inte på vissas åsikter. Som ex SD, vad e d dem säger, dem har inte längre syn än innanför sin dörr, blir ba lilte så irriterad när man talar påhitt och inte ren fakta, ta reda på fakta innan ni spyr ut er saker, hur svårt är det egentligen. Tror ni att Sverige skulle vara så jävla bra utan invandrare, lr muslimer som er ert största "hot". Sverige hade varit så liteeet å såå ingeet! Tänk ett steg längre innan ni spyr ut era ord, finns mer än att vi bara är invandrare.

Okunskap och rädsla av andra kulturer, religioner gör att ni har era konstiga tankar! Läs på mer, lär känna mer så märker ni snart att det inte är så farligt. Alla är vi människar och har lika värdigheter så är det bara. Börjar skratta när jag läste i tidningen vilken dubbelmoraal B. Söder hade, att man fråga hur han hade gjort om han vart tvungen och fly till ett annat land, hade han då glömt sitt svenska språk, han svarar då att han hade haft kvar sitt språk, men att hans barn ska lära sig det andra språket, men d e la såå det är i sverige, utländska barn lär la sig Svenska lr har jag missat något? ah iaf detta var en av dem många grejer som ja blev wtf för!



Peace and love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0