!

Sitter här som vanligt har jag en hel del tankar i huvet, men alla tänker jag inte dela med mig nej, finns för privata tankar;). Ah iaf sitter här väntar på att komma hem där Edina å Cläudi väntar i hope hehe!

Iaf finns en hel del tankar som kommer tillbaka i huvet, först å främst, röran som jag gjorde av mitt liv ett tag har blivit mkt mindre röriig, det är så när man vill ha allt så får man alllt på en gång å dåå blir d röriigt man vet inte hur man ska göra vad man ska göra, vilka val man ska ta, men förhoppningsvis har jag gjort rätt ;).

Sitter å tänker på allt som hänt under dessa månader, dvs. sommarn, fifaan va man saknar värmeen, ljuset, kletet allt, vill ha sommarn här igen! Den får man väntaa länge till igeen! Vill ba utomlaaaandssss!

Börjat märka hur jag har börjat tappa lusten att bry mej mer å mer, för varje gång bryr jag mej mindre å mindre om saker, börjar kallna mer å mer, men så är det för alla tror jag! Man pallar inte bry siig eller lägga energi på onödiga saker!

Lyssnar just nu på en låt som får mig å tänka tänka å minnas *hemliis* tihi.

1 h kvar!

Peace and LOVE!!





Kommentarer
Postat av: Daniel

Säg till om du ska iväg till Italien så hänger jag på =)

2010-09-04 @ 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0